Fjärde advent

Fjärde advent idag, inte långt kvar till julafton nu! :) Jag är lite småseg idag, det blev en utgång med Elina & Hanna igår :) På dagen åkte jag och Elina och solade, sen hem till henne och färgade hår. Elina blev brunhårig och jag fick bort min utväxt och är helt rödhårig igen. Sen hämtade vi Elinas föräldrar i stan, sen var det bara hem och göra oss klara för kvällen. Hade en kul kväll igår iaf! :) Älsklingen var gullig och hämtade mig i natt<3

Idag har jag och Elina solat igen, så himla skönt! Köpt gran har vi gjort också :D Köpte den utanför jobbet, jag hade turen att träffa på Johan som gick vakt så jag fick hjälp med att få in den i bilen :) Tur att jag hade med mig Elina också för det var hon som hittade den fina granen! :D

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0