Mera ankor!

Hej hopp! :)
Igår var jag ledig (förutom ett möte på kvällen), så det blev en heldag med Johanna :) Vi åkte ut till Fullerö en sväng, men jag hittade tyvärr ingenting där. Sen åkte vi in till gränby. Där köpte jag en julklapp till pappa och en till mamma. Sen åkte vi hem till Johanna och hade mys med Christopher :) Sen var jag på möte på jobbet mellan 17 och 20.


På gränby köpte jag även två ankor till vårt badrum. Johan har inte sett dom än, han lär bli tokig på mig hihi ;) Det är två handdukar, se bilden nedanför, man lägger dom i vatten en kort stund så blir dom handdukar :)



Ni som inte har sett vårt badrum förstår kanske inte vad jag menar. Men jag tänkte lägga upp lite bilder så får ni se, det finns några ankor där inne :p

Duschdraperi


Tvålpump

Konfetti till badet

Affisch. Tyvärr inte samma stil på ankan som på dom andra sakerna..

Tandbortshållare

Badrumsmatta

Fina ankor va? :D

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0