Grattis Källa 8 år! :)

Hej hopp! :)
Hade verkligen skitkul igårkväll! Det måste göras om snart, redan på torsdag faktiskt för då ska vi åka några stycken från jobbet! :) Johan var ute på krogen igår så jag skulle ha hämtat honom, men jag var verkligen skittrött så jag gick och lade mig. Somnade lite efter halv två någon gång. Klockan var 05.19 när Johan kom hem.

Idag är det den 14 februari och alla hjärtans dag men ännu viktigare: det är min kusin Källas födelsedag idag! :) Klockan ett ska vi vara på kalas :)

Ska gå och kolla om min kära sambo lever nu :p

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lisen

Dålig uppdatering tkr jag :( Tänk på mig jag måste ju ha något att läsa när jag jobbar :P

2010-02-21 @ 10:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0