Kunde inte somna om...

Hej hopp!
Gick upp ur sängen för en timme sen ungefär, då hade jag försökt somna om ett antal gånger sen Johan åkte till jobbet vid halv sju.. Men jag lyckades inge vidare så jag gav upp när klockan var åtta. Typiskt att man inte kan sova länge när man är ledig! Jag mår bättre idag iaf, men fortfarande skitont i halsen :(

Igår åt vi middag hos mamma & pappa, vi fick kycklinggryta med ris :) Det var mysigt att vara där hemma några timmar :)

Idag tänkte jag försöka göra lite nytta här hemma, stryka lite gardiner och ta mig iväg att handla maten som behövs till veckan. Finns säkert mer jag kan hitta på här hemma :) Kom gärna och gör mig sällskap någon? :D

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0