Update

Hejsan! Tänkte försöka på att skriva ett litet inlägg nu, var ju några dagar sen sist :)

I söndags var jag ledig, klockan elva hade jag och Jennie bokat ett spinningpass på Friskis. Vi klarade det galant! :)

I måndags umgicks jag med mina bästaste Jennie & Niclas :) Vi var på marknaden på Vaksala torg, sen åkte vi runt i stan. Åt lunch på Ikea och sen var vi hemma hos Jennie ett tag innan jag och Jennie skulle börja jobba klockan tre. Jennie färgade mitt hår då också, så nu är jag svarthårig och utväxten är borta! :)

I tisdags tränade jag och Jennie klockan halv tio, vi körde ett gympapass då :) Jag hade möte på jobbet mellan fem och halv åtta på kvällen.

Igår, onsdag kom Sandra hem till mig :) Vi tog det lugnt hemma hos mig några timmar :) Runt två åkte jag mot jobbet, träffade Elina en stund innan jag började. Klockan nio fick jag gå hem, älsklingen kom då så handlade vi lite mat innan vi åkte hem.

Idag är det torsdag och det är dags för träning igen. Jag ska åka om cirkus tjugo minuter och hämta upp Jennie, det blir ett gympapass idag :)

Tråkigt inlägg, men det får ni stå ut med ;)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0