Uppdatering av veckan som gått

Jag fick en order från Lisen om en uppdatering, så här kommer en nu! ;)

Det är en hel vecka sen jag skrev sist så ett litet inlägg borde jag väl kunna få ihop. Förra söndagen var jag på kalas hos kusinen, hon blev jätteglad för sina presenter :) Jag hade köpt en bok, leggings och en skjorta (bilden) till henne. På kvällen hade jag och älsklingen en lugn och mysig kväll i soffan :)


Måndag: Elina kom till mig på morgonen på frukostdejt, sen hade vi en mysdag hemma hos mig :) Klockan tre började jag jobba, slutade klockan nio.

Tisdag: Jag och Jennie tränade på morgonen halv tio, sen åt vi lunch och sen vid tre skjutsade jag Jennie till jobbet. Johanna fyllde 20 år, grattis igen gumman! :)<3

Onsdag: Elina kom till mig på frukostdejt idag också :) Sen åkte vi till grämby för att leta efter en ny krogen-outfit till mig :p Elina skjutsade mig till jobbet till klockan tre, jag jobbade till nio. Sen skyndade jag mig upp och bytte om och gjorde mig iordning för en utekväll. Tur att man är snabb alltså :p Lite innan halv tio kom Elina, Kalle & Jimmy och hämtade mig på jobbet och sen var det direkt ner på stan, till Kalas! Jag hade en skitrolig kväll med min fina Elina, tack älskling! :)<3 Min älskade Johan hämtade oss på stan lite innan tre, sen åkte vi hem till oss och sov alla tre :)


Torsdag: Seeeeeeg dag idag... Varken jag eller Elina mådde dåligt, men fy fan vad trötta vi var :p Vi lyckades få hem mat från donken iaf, sen låg vi i matkoma kan jag ju lova! haha ;)
Klockan tre hämtade vi Jennie från jobbet och åkte hem till oss igen. Johan gjorde godaste köttfärssåsen på kvällen, mumma! Vid sex-tiden åkte jag, Jennie & Mirre till Sunnerstabacken för att åka pulka med några fler jobbarkompisar! :) Vi hade skitkul! :) Jag var hemma igen vid halv åtta.

Fredag: Jag jobbade öppning idag, 8-15 alltså. Under tiden jag var på jobbet så var målaren i vår lägenhet och tapetserade om i vårat vardagsrum. Det blev jättefint! :D Mycket fräschare kan jag lova! :)

Lördag: Min hellediga helg på ganska länge och självklart blir jag sjuk! :( Det började med att jag hade lite ont i halsen på morgonen, hade svårt att svälja frukosten. Jag och Johan åkte till Ikea och handlade en ny tv-möbel och lite annat. Vi var även runt på lite andra affärer, men sen var jag helt slut i hela kroppen så då åkte vi hem och bar in alla våra inköp. Sen fick jag jätteont i ryggen, vet inte varför? När jag hade vilat ett tag så åkte vi till Maxi och handlade mat till kvällen, sen hem till min mamma & pappa som skulle ha skjuts in till stan. Vi skjutsade in dom och sen åkte vi hem och Johan lagade god mat medans jag själv låg på soffan och mådde skit. Mina halsmandlar var stora som golfbollar, ont i halsen och varje gång jag sväljer och skitont i ryggen :( Efter maten blev jag lite piggare så jag orkade diska och plocka med sakerna vi hade köpt. Lagom kul blev det när vår ström försvann vid halv nio och var borta i 2½ timme! Så vi elva kom den tillbaka. Vid kvart i ett var vi och hämtade mamma & pappa som hade varit på 50-årsfest. Vi skjutsade hem dom och sen åkte vi hem till oss igen, vi somnade ganska fort sen.

Idag söndag: Jag mår inte bättre idag heller :( Jag och Jennie skulle ha varit på spinning klockan elva idag, men som ni förstår så kan jag inte träna när jag är sjuk :( jävla skit!
Idag blir också en lugn dag eftersom jag mår som jag gör. Vi ska väl försöka åka hem till mamma och pappa med deras bil och hämta Johans bil. Sen skulle Johans pappa komma på besök idag tror jag :)
Nu ska jag iaf äta frukost! :)

Är du nöjd med uppdateringen Lisen? ;)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lisen

mkt nöjd tack :) synd att du är sjuk bara, det va lite tråkigt att höra...

2010-02-21 @ 12:58:37
Postat av: Sofia

Vad bra! :) Jag är på bättringsvägen iaf, men fortfarande ont i halsen :/

2010-02-22 @ 09:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0