Det blev en mysdag idag :)

Hejsan! :)
Idag hade jag tänkt sova ut länge för jag var skittrött igårkväll. Kunde jag sova länge då? Nej, jag vaknade när älsklingen var uppe imorse och sen kunde jag inte somna om. Så jag har varit vaken sen kvart i sex imorse.. kul när man är ledig och kan sova! Jag gick iaf upp kvart i sex, tog på mig morgonrocken och lade mig i soffan under en filt. Försökte somna framför teven men det gick inte det heller.. Trött var jag, men inte somnade jag för det. Jag låg kvar i soffan till klockan tio, sen duschade jag och klädde på mig. Senare så hämtade jag upp Elina en bit härifrån och så tog vi en sväng upp till gränby, åt lunch i stan och sen åkte vi till Nickis för där var Elinas syster & systerdotter Eve :) Så vi lekte med Eve, åkte rutschkana och grejer. Skitkul! :) Efter det åkte vi hem till mig och hade mysigt!<3



Jag har även fixat med mina kläder idag, så nu är det typ bara två flyttkartonger med saker kvar att packa upp. Skönt :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0