Fullt upp!

Hejsan! Dålig uppdatering igen! Har haft fullt upp med flytten.
Hämtade nycklarna i måndags, jobbade tisdag & onsdag, flyttade saker till lägenheten på torsdag, var i stockholm med Lisen i fredags och i lördags flyttade jag och Johan in i vår egna lägenhet! :)

Jag och Lisen åkte till stockholm i fredags för att vara "modell för en dag". Det var en mysig dag! :)


I lördags flyttade jag och älsklingen in, sov första natten i lägenheten då. Skönt att äntligen ha vårat eget! :) Vi har varit och spenderat pengar på Ikea och massa annat i helgen. Vi börjar komma i ordning ordentligt nu. Igår, måndag, så var jag ledig så jag plockade upp nästan allting ur lådorna. Sen kom Johanna förbi och hälsade på en stund också :)

Idag ska jag jobba, känns tungt för jag har varit ledig i fem dagar nu. Plus att jag ska jobba ett långt pass idag, 12.30-22.30.. Usch! Nu ska jag göra lite frukost!


Jag älskar våra söta små krukor! :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

vilka fina bilder! :) Söta krukor också! :)

2010-01-12 @ 16:59:29
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack så mycket :) Ja de är ursöta! :D

2010-01-12 @ 22:22:47
Postat av: Liisa

igår blev jag besviken på dig. :O haha ;P du stog ju inte vid självscannernkassan. :P såg dig vid en kassa men du såg ut att ha mycket att göra. :P

2010-01-13 @ 10:02:46
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha oj då ;P . Ska försöka vara i scanningen nästa gång ;)

2010-01-15 @ 10:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0