Gillar inte vintern!

Hejsan! :)
Det gick bra att träna i tisdags, självklart var det jobbigt. Det var ju första gången på länge som jag & Jennie tränat, men vi var duktiga! :) Jennie började jobba klockan tre så då skjutsade jag henne till jobbet och sen åkte jag hem. När älsklingen kom hem så lagade vi mat. Sen kom Elina, vi åkte upp till gränby ett tag :) Köpte två skjortor till Johan på Jack and Jones. Sen åkte vi hem till mig igen. Lise-Lotte kom förbi på kvällen också :)

Igår kom det mera snö.. suck! Jag gillar inte vintern just nu! Det var skithalt igår, inte kul att köra bil kan jag lova. Jag var hos Johanna & Christopher ett tag igår innan jobbet :) Sen började jag klockan tre, när klockan var typ halv fem så var min bil redan insnöad.. Jag slutade klockan nio, älsklingen kom till jobbet då så handlade vi mat innan vi åkte hem. Klockan blev tio innan vi var klara, jag fick typ gräva fram min bil innan jag kunde åka hemåt. Skitsnö! När jag väl kom hem så var min parkering helt igensnöad. Så det var bara att börja skotta, annars hade jag kört fast. Tur att jag köpte en snöskyffel på jobbet! :p

Idag ska jag jobba mellan 11 och 20, jag vill inte veta hur mycket snö det är på min bil just nu.. =/

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0