Idag är det en stor dag

Hej hopp! :)
Det gick bra att jobba stängning i söndags, dagen gick ganska fort :)

Igår var jag ledig från jobbet, jag spenderade dagen med Niclas :) Var hemma hos honom lite efter tio, han har fått det jättefint och fräscht i sin lägenhet! Senare så åkte vi runt i typ hela stan, vi var på gränby, på stan, i boländerna.. Lite överallt ;p . Jag fick en present av Niclas från Kap Verde, en söt liten sköldpadda :) Tack kompis! Vi hade en trevlig dag, vid klockan fyra åkte jag hem.

  Sköldpaddan passar perfekt i mitt ljusfat :)

När Johan slutat så hämtade han mig så åkte vi till Nordea. Vi hade lite bankärenden, tur att pappa jobbar där så vet man att det blir rätt med allting :) När vi var klara vid sex-tiden så kom mamma och jesper ner på stan. Pappa slutade halv sju, vi åt mat på stan och sen åkte vi alla hem till mig & Johan. Fikade litegrann och så, mysigt. Familjen var kvar till nio, sen åkte dem hem.

Idag är det en stor dag, idag ska jag och Jennie köpa våra träningskort! :) Det känns bra, jag hoppas vi kan peppa varandra och klara det här, vi ska klara det! :) Innan vi köper dem så ska jag till jobbet och ha ett samtal med en coach. Jag vet inte riktigt vad vi ska prata om, det får vi se sen :p

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

Vart ska ni träna? :)

2010-01-26 @ 19:41:45
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Friskis & svettis :)

2010-01-27 @ 11:23:26
Postat av: Liisa

okej, då kanske vi ses nångång :)

2010-01-28 @ 07:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0