Maxiköket

Hejsan!
Igår hade jag en jättemysig dag med min farmor<3 Vi gick på stan, åt lunch och sen handlade vi hem massa saker till skafferiet och lite annat. Min farmor är bra snäll hon! :) Emma kom förbi en stund igår också, kul!

Idag har jag jobbat i Maxiköket, ska jobba där tillochmed fredag. Kul att vara där ett tag igen :) Jag hade jäkligt ont i mina fötter efter 10-19-passet idag.. Inte van att stå på samma lilla ruta nästan hela dagen. Men jag överlever! :p

Sitter och kolla på Roomservice nu, Johnnie & Mattias får gärna komma till vår lägenhet och fixa! ;) haha.

Nej nu ska jag slänga iväg ett sms till Elina, min sköna, och kolla vad hon har för sig :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0