Shoppingdag!

Hej hopp! :)
Idag har jag haft en mysdag med min finaste Jennie :) Den här gången var inte Nicke picke med, han åkte nämligen utomlands i måndags. Så idag var det bara jag och Jennie. Dagen började med frukost hos Jennie, nybakade scones såklart! Mumma! Sen åkte vi ut till Thuns, där shoppade jag glasunderlägg, gardingrejer (vet inte vad det heter, haha ^^) och sportbehåar. Efter Thuns åkte vi till Ikea, där blev det dyrt :p . Jag köpte köksbord + fyra stolar, garderobsinredning mm. Sen åkte vi och lämnade alla saker hemma hos mig, sen blev det en snabbis på gränby där jag köpte en skål och en ny mascara, sen skjutsade jag hem Jennie.

När jag kom hem började jag skruva ihop köksmöblerna. När Johan kom hem åt vi middag och sen har vi myst framför teven :) Ska snart krypa ner i sängen. Imorgon kommer Sandra hem till mig och hälsar på, kul! :) Jag tänkte försöka lägga upp lite bilder på mina inköp imorgon :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0