Söndag

Söndag idag och helgen är slut ännu en gång. I helgen har hela lägenheten blivit städad, så det känns skönt! :)
I torsdags gick jag hem från jobbet två timmar tidigare för jag mådde inte så bra, sen var jag hemma från jobbet i fredags. Jag behövde den vilan, för sen på eftermiddagen mådde jag bra igen :) Elina kom hit på kvällen några timmar, sen kom Kalle och tittade på lägenheten innan de åkte hem :)

Igår, lördag, jobbade jag mellan 9 och 16. Jag satt i minihuset i tre timmar, jag hade i snitt 8 barn hela tiden så det var full rusch hela tiden. Jag och älsklingen åkte till min farmor & farfar när jag slutat. Vi skulle hämta en spegel som vi fått av dem. Vi blev kvar ett tag, fick med oss lite annat till köket som skålar mm. Sen bjöd dem oss på mat också :) Innan vi åkte mot stan igen så åkte vi hem till mamma och pappa och hälsade på :) Sen åkte vi till Maxi och sen hem till oss. Adde kom förbi och hälsade på sen :)

Idag ska jag jobba stängning, har ingen lust alls. Men det brukar kännas roligare när man väl är på plats. Mirre och jag jobbar samma pass idag så jag ska åka med henne till jobbet. Det är ju lite onödigt att åka två bilar om vi ändå bor så nära varandra :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0