21 juli

Helgen som var, blev riktigt lyckad! :) Mamma fyllde 50 år i lördags så vi kidnappade henne efter jobbet och åkte upp till Kläppen. Jag hade packat hennes väska och sen åkte vi. Uppe i Kläppen fanns även flera av mammas kompisar som kom och överraskade henne :) Mamma var jätteglad och uppskattade resan! Vi var där fredag-söndag :)

Igår hade jag en heldag med Jennie, jättemysigt! :) Vi var först ute hos mamma & pappa på dagen och solade lite grann, hade med oss picknick. Sen på kvällen åt vi först pizza på Gamlis och sen satt vi hemma hos Jennie och drack rosévin & fanta. Sen sov jag kvar där :)

Idag har jag jobbat 12-19. Jag gjorde iordning en stor kycklingsallad när jag kom hem :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0