Första semesterdagen

God morgon!
Igår fick jag ju äntligen semester, fick gå hem halv fem istället för sex också så det var skönt! Jag var hos Emma klockan sex igår och åt tacos med henne, Emma & Camilla :) Sen åkte vi in till stan för att köpa godis och sen hem igen och kolla på film. Vi kollade på Hajen, haha ny film va? ;) När den var slut vid elva så åkte Emma & Camilla hem och jag & Emma satte oss ute på altanen ett tag. Jag var för trött för att orka köra bil hem, så jag sov hemma hos mamma & pappa i natt.

Jag gick upp för en liten stund sen, får se vad man ska göra idag på sin första semesterdag då? Jag skulle behöva tvätta så det lär man väl göra kanske, ska nog måla staket här hemma också tror jag. Sen måste jag snart börja packa...jag åker till Ullared på torsdag med Mirre, Jennie & Nina från jobbet :) Ska bli kul!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

Jag som tänkte fråga om vi kunde hitta på nåt på torsdag, för jag är ledig. :P Men vi får hitta på nåt snart nån annan dag, tycker jag! :) Ha det så kul i Ullared! :)

2010-07-27 @ 11:11:09
Postat av: Sofia

Jaha, ja det var ju typiskt! :p Men jag har ju fyra veckors semester så nån dag borde funka ;)

2010-07-27 @ 12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0