Fyrishov

Igår, när tvätten äntligen var klar, så skjutsade jag hem Emma och sen tog jag med mig lillebror och åkte till farmor & farfar :) Jag klippte farfar, mamma brukar göra det annars men hon är ju utomlands, så då fick jag rycka in. Farfar gav mig 200 kr för det, tackar så mycket! Dom hamnade i min Ullaredskassa ;)
Sen gick jag och Emma en promenad och sen åkte jag hem till stan igen.

Imorse var jag uppe klockan åtta för att packa badväska och sen åka och hämta kusin Viggo. Vi mötte farmor & Källa vid Fyrishov. Sen blev det två timmars bad i äventyrsbadet, jättemysigt :) Sen hämtade jag Nina (kusinernas mamma) och så åt vi på Capri, mumma!

Sitter hemma nu, har packat det mesta inför Ullared. Håller på att lägga in massa musik på iPoden så vi har något att lyssna på i bilen. Vi ska ju åka 53 mil så det är den bit...

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0