Update

Usch jag har blivit riktigt dålig på att skriva i bloggen.. slänger in ett inlägg om helgen som var.

I fredags jobbade jag till klockan tre. På kvällen åt jag mat hos Elina med hennes familj :) Grillat kött, sallad och bea-sås! Till efterätt åt vi jordgubbar, glass, grädde, maränger och chokladsås mumma! :) Sen åkte jag och Elina in till Liisa och satt där och drack vin hela kvällen, mys! :)

I lördags jobbade jag till klockan nio, sen skjutsade jag hem Jennie och satt kvar hos henne en lång stund och pratade :) Sen var det bara hem och sova.

I söndags hade jag min enda lediga dag på hela förra veckan. Den spenderades ute på landet hos mamma och pappa. Jag hämtade upp Johanna i stan och sen åkte vi ut på landet. Vi började med att tvätta min bil, sen låg vi och solade & badade hela dagen :) jätteskönt var det!
På kvällen åt jag & Johan mat hos hans mormor, sen åkte vi upp till gränby och shoppade lite, mest till Johan :)

Igår, måndag, var jag med Jennie på förmiddagen. Jag shoppade ett par nya skor, sen var vi hemma hos Jennie och tog det lugnt. Sen började jag jobba klockan tre och jobbade fram till stängning. Jag kom ut från jobbet klockan 22.20..

 Köpte sådana skor, fast svarta :)

Idag ska jag jobba 11-19.

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0