2 veckor och fyra dagar

2 veckor och fyra dagar sen jag skrev, haha liiite dålig uppdatering då! ;p Jag har bara inte orkat.
Men vad har hänt sen sist då?

Vi var ju som sagt på Kiss, nu lyssnar jag på Kiss mest hela tiden! Har verkligen fastnat för dom! :)


Jag & Elina tog en trip ut till Öregrund och hälsade på Annelie :) Det var jättekul för det var alldelles för länge sen vi sågs! Vi hade en mycket trevlig dag tillsammans! På kvällen satt jag, Elina & Liisa på min ballkong och drack vin, mysigt :) Jag blev askalas där på slutet...var lite trött dagen efter ;p haha!

Midsommar har det ju varit också. På midsommarafton var vi hemma hos Pontus & Koffe, hade en rolig kväll där! :) Runt klockan två tog vi en taxi hem. Annars var helgen väldigt lugn.


Jag har jobbat i stort sett alla andra dagar där emellan. Nu är det knappt fyra veckor kvar till semester!! Jag längtar! :D

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

FLER vinkvällar.. oj vad det var kul. ;)

2010-07-02 @ 23:05:06
Postat av: Sofia

Haha absolut! ;)

2010-07-03 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0