KISS

God morgon! :)

Igår var jag på konsert igen, fast den här gången på KISS :)
Jag jobbade först 8-12, sen gick jag & Malin hem till Niclas där vi skulle sitta och dricka innan vi skulle ta tåget till Stockholm. Vi var åtta stycken som skulle åka tillsammans. Hela dagen/kvällen var underbar! Jag hade skitkul! :) Konserten var slut typ halv tolv och vårat sista tåg skulle gå typ 00.11.. Vi fick springa lite grann, sen gav vi upp för vi skulle aldrig hinna med tåget. Men sen sprang vi lite till och hade turen att tåget stod kvar! :p Tack alla för en rolig kväll! & tack Niclas! Det var ju faktiskt han som fick mig att köpa en biljett och jag ångrar det inte kan jag lova! :)

Idag är jag lite trött, men jag ska jobba 10-16 så det är bara att vakna till! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0