Äntligen helg

God morgon! Idag när jag kan sova länge, gör jag det då? Nej såklart inte, vaknade först halv åtta och sen åtta och då kunde jag inte somna om.. ville ju sova till nio iaf, men inte det inte.

Idag är det fredag, sist jag skrev var i måndags.. jag har jobbat hela veckan så det har nog inte hänt så mycket. Igår jobbade jag stängning, hade lite mys med Elina innan jag började klockan fyra. Vi åt lunch på Ikea och sen var vi hemma hos Elina :)

Igår jobbade jag min sista dag av min tiodagarsperiod, skönt som fan! Kunde ha jobbat idag om jag ville, men nej idag ska jag vara ledig! :) Ska snart gå den långa vägen till tvättstugan och hoppas på att det finns någon tid till mig idag, har ett berg av tvätt som jag vill ta hand om. Elina kommer in till mig vid nio, hon ska också tvätta så jag hoppas vi får någon tid. Igår gick det nämligen inte att boka så jag hoppas dom har fixat det tills idag! Johanna ska komma till mig idag också, var länge sen vi sågs nu :)

Klockan tre idag ska jag hämta upp Jennie på jobbet, sen ska vi köra ett spinningpass klockan fyra :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0