Fredag

Idag har jag varit ledig från jobbet. Gick upp runt åtta imorse, dammsög hela lägenheten, diskade undan ett berg och packade klart nästan allting åt både mig själv ovh Johan :) Sen vid elva åkte jag och mötte upp Sandra & Jimmy, vi åt lunch tillsammans och sen åkte Sandra med mig hem. Vi hann med en sväng på Gränby innan också. Har haft en trevlig dag med Sandra! :)

Ikväll ska jag vara fyllechaffis åt min lillebror som ska ut och festa. Eftersom att vi åker till Kläppen imorgon, så ska han sova här i natt så slipper han passa tiden till bussen. Han är inte så duktig på det på fyllan, haha ;) Han kommer in till stan om en timme så ska han, jag & älsklingen äta mat ute ikväll :)

Elina & Kalle kommer förbi senare och hämtar lite kartonger som de ska få tills de flyttar nästa vecka. Elina sa att Kalle hade bråttom men jag hoppas de kan stanna ett tag iaf, haha ;)

Imorgon åker vi äntligen upp till älskade Kläppen, ska bli så underbart att komma upp dit igen och vara där i en vecka :) <3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0