Hemma igen

Hejsan hoppsan! :)
Nu har jag inte skrivit på lite mer än en vecka, det beror på att jag varit i Kläppen en vecka. Jag har haft en superskön vecka med skidåkning och allt vad det innebär :) Det kanske kommer lite bilder imorgon.

Igår kom vi iaf hem till Uppsala igen. Vi handlade lite till frukost och......kattmat! :D Vi har nämligen fått en kissemiss! Vi var och hämtade honom idag, Peppe heter han och han är jättesöt :) Han har inte vant sig vid nya hemmet än, han ligger och gömmer sig under badkaret och där har han legat några timmar. Hoppas han kommer fram snart lilla sötnosen.

Idag har jag och älsklingen även haft en trevlig dag med hans mamma :) Vi var på Media markt och de andra butikerna som öppnat där. Jag köpte en mus till min dator & en dvd med Mötley på Media Markt :) Johan köpte ett tangentbord & en musmatta. Sen köpte vi ett svart överkast till vår säng på Hemtex :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Wipeout!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0