Massa nytta!

Idag har jag gjort massa nytta, känns skitbra! :) Jag & Elina fick en tvättid så mellan 10.30 och 14.30 tvättade vi en massa kläder! Åtta maskiner med tvätt, så både jag och Elina fick alla våra kläder tvättade :) Johanna var hos mig också :) Sen har jag även diskat undan disken och slängt massa skräp som var kvar efter soffan. Plus att jag har kört ett spinningpass också! :) Hämtade upp Jennie på jobbet klockan tre, skjutsade Elina till gamlis och sen tränade vi. Jag hade träningsvärk i rumpan sen sist vi körde spinning (i onsdags) så det var jobbigt att sitta på sadeln. Nu har jag ännu mera ont i rumpan kan jag lova, haha! ;p

Imorgon flyttar jag till Jennie för en natt, så ska sova utan min älskling imorgon. Kommer inte ens ihåg sist vi sov på olika håll. Men sen på söndag så blir det ju som vanligt igen :)

Tänkte packa min väska snart och sen ska jag krypa ner bredvid en sovande älskling<3

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0