Mysig kväll igår<3

God morgon! :)
Kunde sova lite längre idag, till skillnad från igår.. Igår vaknade jag vid sju, jippi! Så halv åtta var både jag och älsklingen uppe ur sängen :p Men vi hann med en massa saker igår så det var ju bra! Storstädade lägenheten, dammsög, skurade osv.. Sen var vi en sväng på Ikea och sen pkte vi och köpte tak- & väggfärg :) När vi kom hem började vi måla taket i hallen, vi behöver nog måla på en gång till idag. Vi ska så småningom måla om väggarna i köket, får se om vi kanske börjar med det idag.

Vid klockan sex igårkväll kom Elina & Kalle hem till oss :) Vi hade en jätemysig kväll! Vi åt fläskkarré, potatisgratäng, bea-sås och sallad. Efter maten åkte jag och Elina till Maxi och handlade lite chips & godis och sen hem hit igen. Vi kollade på Luftslottet som sprängdes igår, så nu har jag sett alla tre filmer :) Klockan blev halv två innan Elina & Kalle åkte hem, tack för en mysig kväll sötisar! :)

Idag är det söndag, helgen snart slut redan. Idag kommer mamma, pappa & lillebror på besök :) Sen klockan fem så ska jag & Jennie träna. Jag hoppas vi hinner måla lite idag också, ska nog göra det efter frukosten :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0