Onsdag

Hej hopp! :)
Dagarna går så fort, det är redan onsdag idag och halva veckan har gått..

I måndags var jag barnvakt åt Viggo, hämtade honom halv tolv och sen åkte vi ut till farmor & farfar och var där tills klockan blev tre. Sen skjutsade jag hem honom, tog en sväng förbi Elina och pratade lite skit innan jag åkte hem :)

Igår, tisdag, jobbade jag mellan 10 och 16, sen hade jag säkerhetsutbildning på jobbet mellan 16 och 20. Så jag var på jobbet hela dagen igår :p Men utbildningen var intressant så tiden gick fort :) Älsklingen kom till mitt jobb när jag slutat så handlade vi lite och sen hem och lade oss i soffan :)

Idag jobbar jag 12-20 så det blir en heldag på jobbet idag också. Ska väl äta lite frukost nu och göra mig klar för att åka sen.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0