Skitrolig helg

Hejsan! :)

Jag har haft en skitrolig helg! :) I lördags åkte jag hem till Jennie runt nio på morgonen, vi skjutsade ner Andreas till tåget vid tio. Sen handlade vi mat på jobbet, handlade på systemet och sen åkte vi hem till Niclas och fikade :) Sen åkte vi en snabbis upp till gränby, gick på systemet igen haha ;p . Kollade lite på kläder och sen åkte vi hem till Jennie. Vi bar in alla kassar och sen åkte vi hem till mig för att hämta mitt ps2 & singstar-spel :)
När vi var hos Jennie igen så började vi göra oss iordning, Elina & Mirre kom lite efter tre. Sen vid fem kom Nina & Maria. Vi åt tacos direkt när dom kom och sen var det bara att börja hinka alkoholen ;) Sen bestod kvällen av prat, mycket skratt och singstar! Vid halv tio skjutsade Mirre ner oss andra på stan och kvällen skulle spenderas på Kalas! :) Hade en skitrolig kväll med tjejerna :) Jag och Jennie åkte hem vid halv två, då gjorde fötterna så jävla ont haha :p Niclas kom och hämtade oss och skjutsade hem oss till Jennie, tack så mycket kompis! :)



Söndagen var ganska slö :p Klockan tre var vi hos Jonas och Jennie blev äntligen klar med sin tatuering :) Jag ska beställa en tid när jag kommit hem från Kläppen så får vi se när jag ska plågas under nålen..

Igår jobbade jag öppning, fick sluta lite tidigare för att det var så lugnt. Jag skulle ha slutat tre, men jag fick gå kvart över två :) Jag var med mina bästaste Jennie & Niclas i några timmar innan jag åkte hem :) Sen åkte jag och älsk och handlade mat på kvällen. När vi kom hem skulle jag steka pannkakor och jag upptäckte att jag är KUNG på det, haha :D Skitstolt! ;p

Idag är det tisdag och jag är ledig, asskönt! :) Ikväll klockan fem ska jag vara barnvakt till min kusin :) Jennie ska komma hit och leka med mig på dagen :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0