Träningen avklarad!

Hejsan! :)
Gick upp halv åtta imorse, åt frukost och packade träningsväskan, sen vid halv nio åkte jag hemifrån. Jag hämtade upp Jennie hemma hos henne och sen åkte vi till Friskis! Vi körde ett spinningpass, jobbigt var det men det var bara att bita ihop. Kändes jätteskönt efteråt :) Jag skjutsade Jennie till jobbet och sen åkte jag hem. Jag har bara tagit det lugnt sen dess, ätit lunch och pratat lite skit med Elina :) Jag är ganska trött nu känner jag, skulle vara skönt att sova några timmar :p Men jag ska börja jobba klockan tre så det går ju inte. Egentligen borde jag ha fixat disken men jag har verkligen inte orkat, förlåt älskling!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0