Måndag igen

Hejsan! :)
Måndag idag igen då.. helgen gick fort förbi! Jag jobbade både lördag och söndag. I lördags hade vi lösviktsgodis för 29kr/kg!! Haha gissa om vi sålde mycket godis! :P
Jag och älsklingen gick på bio på kvällen, vi såg Farsan. Den var faktiskt riktigt rolig :)

Igår jobbade jag till fyra, sen tränade jag och Jennie mellan fem och sex. Det blev ett aerobics-pass, vi var skittrötta innan och var inte alls taggade för träning.. Men det var faktiskt ett skitkul pass! :) Jobbigt men skitkul! :D

Idag börjar jag jobba klockan tre, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Det blir nog bara att ta det lugnt hemma. Kanske börja läsa en bok som jag köpta på bokrean på jobbet. Jag läser typ aldrig böcker längre, men nu köpte jag faktiskt en :) The Heroin Diaries, spillror ur ett rockstjärneliv, en biografi om Nikki Sixx, basist i Mötley Crue :)



/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0