Duktiga jag!

Hej hopp!
Igår var jag, mamma, pappa & farmor på sjukhuset för att hälsa på min farfar. Vet inte än när han får komma hem, snart hoppas jag iaf. Hatar att gå runt och inte veta vad som kommer att hända, om allting kommer att gå bra osv. :( Men det var kul att träffa farfar iaf!

Efter sjukhusbesöket åkte vi vidare till min farbror för att fira hans födelsedag, Johan kom då också. Det bjöds på god mat och massa gott till efterrätt, hade en mycket trevlig kväll. Kul att umgås lite med småkusinerna också, som för övrigt inte är så små längre, mina sötnosar! :) Vi åkte hem när klockan var närmare halv tolv på kvällen.
Jag sov hemma hos mamma & pappa sen för Johan skulle sova borta och jag tycker det är lite obehagligt att sova i lägenheten helt ensam. Får se när (och om) jag blir vuxen nog att göra det, hehe ;p Men det var skönt att sova där i natt, i min gamla säng.

Idag har jag varit så duktig så! Jag har tvättat en massa tvätt, städat lillebrors rum, fixade lunchen, gick promenad med mamma & pappa, handlade med mamma och fick sen skjuts hem till lägenheten. Här hemma diskade jag undan, lagade mat (tacos) och diskade efter maten. Har hunnit med massa nytta idag! :)

Nu blir det mys med älsklingen framför teven med lite gott till! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0