En kort uppdatering

Hejsan!
Tänkte slänga in en uppdatering vad som hänt sen i söndags, sen sist jag skrev. Jag har jobbat måndag-onsdag. I tisdags var Emelie, johans syster, hemma hos oss :) Igår gick jag över till Mirre när jag kom hem från jobbet, Jennie var också där. Vi satt där några timmar och pratade och mös med Nellie :) Sen skjutsade jag hem Jennie och mötte upp Johan för vi skulle äta ute, mamma kom också då. Så efter vi ätit så åkte jag, johan och mamma hem till oss :) Mamma var kvar till halv nio, sen skulle hon hämta pappa. Mysigt att mamma var hos oss :)

Idag är jag ledig, skönt! Jag har målat lite i köket, varit och handlat och ska väl snart måla lite till när färgen har torkat. Ska lägga upp en bild på min söta misse. Han har boat i min väska och ligger och sover där nu :)



/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0