Skön helg!

Hejsan! Idag är det måndag och dags för jobb igen. Jag har haft en rolig helg iaf! :)
I fredags jobbade jag till sju, sen hem och kollade på Idol. Hade sällskap av Liisa då :)

I lördags åkte jag och älsklingen till Gävle på morgonen, vi skulle till dollar store för att kolla efter julsaker mm. Jag hade aldrig varit där, tyvärr var det mycket skit där, men vi fick ändå med oss lite saker hem :) På vägen hem stannade vi till hos Linda & Crippe. Vi blev bjudna på lunch, sen åkte Johan & Crippe iväg för att kolla på en bil så då var jag och Linda kvar själva. Mysigt att sitta och snacka lite skit :) Jag var kvar med Linda ett antal timmar, sen åkte jag hem runt halv sex. Jag hämtade upp Johans syster, sen handlade vi tacos på Maxi och sen hem till mig :) Emelies kompis Emelie kom över sen också, så satt vi hemma hos mig och drack vin :) Sen blev det en sväng ner till Kalas och där var vi kvar till lite efter två. Jag hade en skitrolig kväll! :)



Igår, söndag, åkte jag med mamma på öppet hus hemma hos Ewa som säljer Mary Kay. Sen åt jag middag hemma hos mamma & pappa :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0