Söndag

Söndag idag och så var den här veckan också slut. Jag har haft en rolig vecka, även fast jag jobbar sex av sju dagar! I onsdags slutade jag klockan tre, sen åkte jag och mamma runt i stan och jag shoppade julsaker :D Hade en jättemysig kväll med mammasen :)
I torsdags mötte jag upp Sandra i stan, vi åkte runt och kollade på mer julsaker :p Jag köpte lite småsaker och även ett par stövlar och ett par stövletter :D Vi åkte även och tittade på nya butiken Netonnet som hade öppnat samma dag. Sen åkte vi ut till Sandra och gick en promenad med sötaste Musse :) På kvällen åt vi tacos, spelade spel och tittade på Sex and the city 2. Vi hoppade i säng någon gång mitt i natten. I fredags gick vi en promenad med Musse, gjorde våfflor till lunch och sen var det dags för mig att åka till jobbet. Jag jobbade stängning :) Sen skjutsade jag hem pappa från stan lite senare, så jag var hemma igen vid typ halv ett. Igår, lördag, jobbade jag till klockan sex, Johan skulle dricka öl med en kompis så jag passade på att julpynta lite när jag var ensam :) Så nu sitter julgardiner uppe och ljusstakar mm. :)

Ska försöka städa undan lite här hemma innan jobbet idag, stängning idag :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0