Veckan som gått...

Hejsan! :)
Haha, jag börja bli riktigt dålig på det här att blogga.. Nu har det gått en vecka igen sen jag skrev sist :p Men jag har haft ganska fullt upp :)

Fredagen så var det stängning som gällde, sen hem och sova.
Lördagen jobb till kl.18, sen myskväll med Johanna. Sen sov jag själv hemma med endast Peppe som sällskap för första gången :p
Söndagen, träning med mamma på morgonen. Sen hem och fira pappa på fars dag och sen jobba stängning.
Måndagen jobbade jag till fyra, sen åkte jag hem till Jennie och åt mat där och hade det mysigt. Sen färgade hon mitt hår så nu är det rött igen, the way I like it! :) Var kvar där till halv nio, sen hem och kollade på hollywoodfruarna! :)
I tisdags var jag på möte mellan 10 och 12 på jobbet. Sen åkte jag hem till Johanna och hjälpte till att förbereda inför min gudsons födelsedag :) Så där var jag hela dagen fram till halv nio :) Christopher var så glad över sina presenter :)
Igår, onsdag, jobbade jag 16-22.30. Min älskade Sandra kom hem till mig vid halv tolv. Vi hade inte setts på huuur länge som helst! Så det var jättekul att ses igår, och vi ska ses igen redan nästa vecka! Woho! Det är ju så svårt när vi ska umgås eftersom att vi båda jobba i butik så är vi typ aldrig lediga samtidigt :/ Men på torsdag, DÅ ska vi ses igen! :)

Idag är det torsdag och jag har jobbat lyxpass, 15-20 :) Innan jobbet träffade jag Mirre & Nellie, vi tog en promenad till centrum och handlade lite. Sen gick vi hem till mig och fikade, jag hade bakat en kladdkaka på morgonen. Så vi hade lite mys i några timmar innan jag åkte till jobbet :) Peppe var väldigt nyfiken på lilla Nellie :p

Imorgon är det äntligen fredag igen och jag har en jobbfri helg framför mig! :D Har dessutom planerat massa skoj i helgen, jag längtar! :D

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0