Bra bil-dag?

Nej jag hade verkligen ingen bra bil-dag igår! När jag skulle åka till jobbet så ville inte min bil starta, batteritorsk... jag ringer mamma och hon kommer för att hjälpa mig. Men bilen ville inte ens starta med kablar, så där stod vi i regnet men fick inte igång bilen. Till slut gav vi upp och mamma skjutsade mig till jobbet. Jag blev bara typ fem minuter sen så det var skönt, jag hade ringt jobbet och förvarnat att jag kunde bli sen. Johan fick hämta mig på kvällen sen när jag slutade klockan åtta. Sen när vi kom hem så puttade jag bilen och johan satt i den och då gick den igång! :)

Jag skulle ha åkt till sjukhuset med familjen och hälsat på farfar igår, men så blev det inte. Han skulle sövas ner och dom skulle göra någon sprängning.. jag är orolig för min farfar. Mamma & pappa ska åka dit idag efter jobbet, men jag jobbar sent idag så jag kan inte följa med. Jag vill inte riktigt åka själv heller, tycker det är lite läskigt med sjukhus. Jag kommer ihåg när mamma låg där.. usch det var inge kul alls. Men jag är glad att jag inte visste då hur illa det faktiskt var med mamma, för hade jag vetat så hade jag brutit ihop totalt.. Jag får se hur jag gör, för hälsa på vill jag göra iaf.

Jag ska snart åka till jobbet och nu borde bilen starta iaf, min fina pärla!<3

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0