Mys med bebis

Det var en mysig dag i måndags med Johanna, först var på Vaksala marknad, gick en stund på stan och sen hem till henne. Jag var kvar där till typ fyra och sen åkte jag hem.

Igår jobbade jag öppning i kassan, men jag fick vara lite i spel och plocka upp tobak så det var skönt! :) Efter jobbet hämtade jag Elina som slutade vid fyra. Sen hamnade jag, Elina & Kalle på gamlis och åt pizza, mums! Efter det slappade vi i soffan framför teven :)

Idag har jag öppnat i spel, skönt att få gå hem klockan tre :) Precis när jag kommit hem skickade Mirre sms och frågade om jag ville komma över på en fika, så jag vände i dörren och gick till Mirre. Så idag har jag myst lite med Nellie och idag var hon lite mera vaken också, sötungen! :) Sen gick jag hem vid sex och somnade i soffan och sov typ en timme :p

Nu har jag Johan satt på Iron man 2, så nu blir det film!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0