Torsdag

Hejsan!
I måndags var jag på barnkalas på Nickis för Evelyn som fyllde 2 år :) Mycket lek och gott att äta! Av mig fick Evelyn ett par jeans och en rosa huvtröja :)



Igår jobbade jag till klockan tre, sen åkte jag hem till mamma och pappa, hämtade upp Emma på vägen när hon slutat jobba. Sen lassade jag in mina vinterdäck i bilen för jag tänkte åka och byta dom idag. Sen åkte jag och Emma in till stan och shoppade! Cubus hade 30% på allt så där köpte jag fyra klädesplagg :) En skjorta och tre långa tröjor som är snygga till leggings. Jag köpte även ett par nya skor som jag ska jobba i, ett par Reebok easytone. Jag har börjat fått ont i mina fötter igen så jag hoppas dom här funkar bättre :)

Idag är jag ledig, ska snart gå över till Miriam och Nellie och hälsa på :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0