Biomys

Hejsan!
Igår blev det bio med älskling, Elina & Kalle :) Myspys! Jag jobbade först till fyra, sen tog jag & Elina en snabbis upp till gränby för att jag skulle köpa nys tygskor. Sen åkte jag raka vägen hem och lagade mat, när jag & Johan hade ätit så åkte vi och hämtade upp Elina & Kalle. Vi såg "I rymden finns inga känslor", den var riktigt rolig faktiskt :) Värd att se!  Filmen var slut lite efter tio så det var bara att åka hem och nanna kudde. Tack för en mycket trevlig kväll! :D

Idag är det jobb 12-20 i spel, min sista dag som jag går dubbelt sen får jag klara mig själv ;) Det är skönt att man typ aldrig är själv där ute :b

Just det! Jag har äntligen fått hämta ut min nya fina iPhone! :D Jag beställde den för typ två veckor (?) sen och i fredags fick jag hämta den! Wihoo! :)

Nu är det dags för lite frukost! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0