Thuns

God morgon!
Igår hade jag en mycket trevlig dag med min fina Elina :) Jag åkte hemifrån vid tio för att ta en snabbis upp till gränby. Jag köpte en ny armbandsklocka och tittade på lite bebiskläder. Sen åkte jag hem till Elina.
Sen fick vi idén att vi skulle åka ut till Thuns, så det gjorde vi. Jag handlade lite grejer, bilder nedanför :)


Födelsedagspresent till min gudson, klocka (gränby), solglasögon (nu har jag ett par röda, svarta och gula :p), en doftgrej till bilen som ser ut som en liten gul converse-sko och lite annat.


Supermysig stickad tröja.

På kvällen åkte vi till Maxi och handlade och sen åkte jag hem och tittade på Idol med min älskling.
Idag är det stängning som gäller igen, ute i spel :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0