Varsågod mamma

Min fina mamma har klagat på att jag inte skrivit här på länge, så det är väl dags nu då.. här kommer ett inlägg, varsågod mamma ;) <3

Igår jobbade jag 7-15, öppnade för andra gången helt själv i spel och det gick så bra så! :) Pratade med Elina på min rast, inte för att det är speciellt ovanligt, men det blev iaf en impulsutgång igår! :) Jag var ganska trött mot slutet av kvällen, men det var kul iaf :) Älskar vår fina vimmelbild, haha ;) Förutom att jag då ser ut som en slickad katt haha, men åh så jag älskar min nya snygga hårfärg! :D



Johan var så underbart snäll och skjutsade ner oss på stan och sen även hämtade, även fast klockan blev halv tre. Tack älskling! :)
Idag sov jag till klockan elva, det behövde jag kan man säga, hade ju varit vaken i nästan ett helt dygn... Men jag har varit väldigt trött och seg idag. Men jag och Elina orkade iaf åka och förtidsrösta idag, så nu är det gjort! Sen åkte vi hem till Elina och hade jättemysigt med Eve! Idag fick jag tillochmed en kram när vi kom, hon blir alltmer modig för varje gång, söta unge! :) Vi satt alla tre i Elinas säng under täcke och tittade på Pettsson & Findus.

Nu får det räcka för den här gången, mamma jag lovar att inte vänta lika länge tills nästa gång jag skriver ;)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack, det var trevligt att se vad du haft för dig.....Kram mamma

2010-09-17 @ 11:30:36
Postat av: Liisa

ditt hår är så jävla ballt! :D

2010-09-17 @ 13:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0