Rolig helg

Hej hopp! Tog lite ledigt från bloggen i helgen, hade inte tillgång till dator.
Jag och Elina tog en trip till Elmia, Jönköping, i lördags. Vi skulle överraska Filip som var där nere, allting blev väl inte som vi tänkt direkt men vi hade askul tillsammans iaf! :) Träffade Stoffe också :) Så i helgen har man sovit på hotell igen, mysigt! Igår åkte vi den långa vägen på 41 mil hem till Uppsala igen. Men fy fan så vi har skrattat i helgen, skrattmusklerna fick hårdträning haha! ;)

Vi stannade i Nyköping på vägen hem och åt mat, hittade en skobutik där...så jag fick med mig två par tygskor med mig hem :) Sen när vi väl var i Uppsala så tog vi en sväng på Gränby och där köpte jag lite sommarkläder :)

Idag är det måndag och jag ska jobba 12-19, men det är ju röd dag så då känns det lite mer värt att jobba. 100% ob hela dagen! :D

Kommentarer
Postat av: Liisa

lyllos dig som jobbar 12-19. ;) jag jobbar endast 17-21! varför kunde jag inte fått mitt längsta pass. haha!

2011-04-25 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0