Roligt träningspass!

Jag skrev igår att jag skulle vara trött imorse och det stämde ju in rätt bra kan jag tycka! Jag försov mig nämligen...jag vaknade 06.30 och skulle börja jobba 07.00. Bra där Sofia! Som tur var så hann jag med allting innan vi öppnade även fast jag var på jobbet typ kvart över :)

Efter jobbet åkte jag hem till Mirre, blev bjuden på mat och sen klockan 18 var det dags för träning på Friskis igen! :) Idag körde vi ett gympapass medel, skitroligt var det! Superbra ledare som verkligen peppade en till att kämpa ännu hårdare. Hennes pass kommer vi gå på fler gånger.

När jag hade släppt av Mirre så åkte jag ut till garaget till Elina, Filip & Lunkan. Fick träffa snyggingen idag igen, tihi ;)

Nej, nu lär jag sova eftersom att jag ska jobba en stund imorrn. Klockan står på 05.30 & imorgon vaknar jag förhoppningsvis då! ;) Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0