Vårsol

God morgon! Vad härligt det är när solen skiner & fåglarna kvittrar utanför fönstret när man vaknar. Det känns verkligen att våren är här nu! Det menas att sommaren är här snart, wiho! :)
Jag borde egentligen göra mig iordning för jobbet, har inte tid att blogga.. men ett kort litet inlägg hinner jag väl med.

Som sagt så är det jobb som gäller idag också, 10-19. Jag hade velat träna med Mirre idag egentligen men det gick inte ihop. Det är så synd att hon bara kan träna kvällstid för jag börjar sent både imorrn & på torsdag :/ Men imorrn får jag nog med mig Liisa som sällskap, om det blir några platser lediga på morgonspinningen. Sen har jag bokat spinning på torsdag också, hoppas jag kommer iväg fastän jag ska gå själv. Det brukar vara väldigt svårt, men fan jag måste ta mig i kragen! Vill verkligen inte stå i vassen i sommar! ;)

Nu, mina vänner, ska jag tvätta fejset och fixa sminket!

Kommentarer
Postat av: Liisa

Hoppas verkligen vi får platser. :)

2011-04-19 @ 14:13:35
Postat av: Sofia

Ja, det hoppas jag med för jag vill komma iväg! :)

2011-04-19 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0