Seg lördag...

Hej hopp! Har sovit på soffan en stund. Man har ju inte varit den piggaste tjejen på jorden idag, men nu så börjar jag känna mig lite mera vaken. Klockan är halv sex på kvällen så det var ju på tiden, haha ;) Jag hade en skitkul kväll igår, det blev en utgång med de bästaste efter jobbet! Träffade många vänner & bekanta ute. Nemo & Jockiboi från Kungarna av Tylösand minglade runt inne på Kalas under kvällen. Hur snygg var inte Nemo då!? Något hetare än vad han ser ut i tv & på bilder! Ojojoj snyggjävel! ;) Fick skjuts hem till Elina sen, låg i sängen halv fyra och somnade på två sekunder, helt utslagen! :p

Vimmelbild på mig & Elina från igår:


Kommentarer
Postat av: Liisa

Fan vad jag ville ut i fredags, jag ville också se dom! Nemo är ju så het! haha ;D

2011-02-28 @ 09:15:47
Postat av: Sofia

Aa fy fan, in real life så var han apsnygg! ;)

2011-03-02 @ 21:15:07
Postat av: Anonym

e du gay?

2011-03-13 @ 19:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0