Härliga fredag!

Hej fredag & hej ledig helg! :)
Har precis ätit lite frukost, ska snart sminka mig och fixa håret för att sen åka och jobba. Ska köra 11-19 i spel idag, nice! Igår var jag ju som sagt ledig och det var en händelserik dag ;) Tog en sväng på gränby med lillebror, han shoppade litegrann. Jag hittade ingenting, men lika bra var det för jag måste spara pengar till skidsemestern som jag ska på snart. Men det blev lite shopping med Elina senare ändå..Men billiga saker såklart! :) Jag köpte ett par militärgräna tygskor från skopunkten, 249 kr. Det är lika bra att köpa dom redan nu för sen när det är säsong för dom så finns just dom man vill ha aldrig kvar.


Sen köpte jag en helkroppsspegel på Ikea för bara 295 kr! En enkel spegel med vit ram, fast man kan ställa den var som helst för den är som ett stativ typ.. Jättesmidigt! :) Det var så roligt för jag & Elina skulle gå in på Ikea bara för att kolla nya sängkläder till henne, men....haha vi kom ut med lite till! ;) Sen var jag hos Elina hela kvällen, åkte hem efter Big Brother klockan elva.

Dags att göra sig klar för jobbet, tjing!

Åh så bra jag mår just nu, har världens finaste familj & bästaste vännerna man kan ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0