Kläppen!

Hej hopp! En vecka sen jag skrev nu såg jag, jag är duktig på det här! ;) Har haft fullt upp den här veckan så det har inte funnits tid. Söndag idag, jag har haft en mycket trevlif helg! :) I fredags efter jobbet hämtade jag Elina, sen fixade vi lite grejer inför Kläppen och sen hem till mig och packade min väska. Sen skulle vi varit hemma och tagit det lugnt eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter, meeeen...vi hamnade på Kalas ;) Hehe.. Men det var en mycket rolig & trevlig kväll som slutade med att vi sov på hotell! ;) Igårmorse fick vi skjuts hem till mig & sen åkte vi mot Kläppen :)

Två pigga tjejer som satt ibaksätet igår, härligt att åka bil i typ fem timmar när man är bakis ;)


Idag har vi haft fint väder & förhoppningsvis fortsätter det så resten av veckan! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0