Ledig torsdag

Hej hopp!
Som ni förstår av rubriken så är jag ledig idag, skönt! Det var länge sen jag var ledig mitt i veckan och kunna ligga och dra mig i sängen länge. Gick upp för en stund sen, har precis sminkat och klätt på mig, ska snart äta "brunch".. Det blir rester från tacosen vi åt igår, mumma! Sen ska jag & lillebror åka in till gränby, han ville kolla på nånting där. Jag tänkte passa på att kolla lite till mig själv också :) Sen ska min underbara Elina färga mitt hår idag, det behövs kan jag säga. Känns som om jag har tappat mycket färg och sen har utväxten kommit fram också..

Nu ska jag dra brorsan upp ur sängen så vi komer iväg nån gång. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0