Solen skiner & det känns som om våren är påväg!

Åh, vilken kul eftermiddag/kväll/natt jag hade igår! Det började med förfest hemma hos Maria med Nina & Mirre, sen ner på stan till Jennie & Malin som väntade på Bowlaget. Där bowlade vi en timme, sen drog vi vidare till Fame där vi hade bokat bord. Då anslöt sig Madde till oss också :) Där åt vi god två-rätters middag som var såå gott! Vi var kvar där hela kvällen, jag & Madde drack shot efter shot efter shot... Kul hade vi! ;) Pappa var världens gulligaste och hämtade mig & Madde i natt :)

Idag mår jag bra, lite trött bara men inte bakis så det är nice! Kom hem för en stund sen efter en promenad med mamma i det härliga vädret. Vi tänkte grilla korv ute men den där grillkolen verkar vara försvunnen...Vi får se hur det går med det helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0