Dags att ge upp?

God morgon! Måndag idag och helgen är slut, har haft en skön ledig helg. I lördags åkte jag & Elina ut till hennes föräldrar och hjälpte till att städa ur huset eftersom att dom flyttat nu. På kvällen tittade vi på Eurovision och drack lite vin, slutade med att båda somnade på soffan ;)

Igår, söndag, var en trött & seg dag! Vi sov till och från hela dagen, tills klockan blev halv sju på kvällen. Ett tag låg vi alla fyra (jag, Elina, Filip & Lunkan) i soffan och sov. Sen flyttade E & F in i sovrummet och jag & Lunkan fortsatte sova i soffan. Skön dag faktiskt, man kan behöva en sån ibland :)

Jag tror att jag ger upp nu, det är nog det som är bäst för mig.. tror jag.. eller?.. jag vet inte.. så många tankar som flyger runt i mitt huvud.. Har gått och hoppats på att det kommer lösa sig, men nu när jag frågade om det var kört och du svarade ja så kan jag inte göra så mycket åt det.. Släpp det och gå vidare, något som tyvärr är mycket lättare sagt än gjort.. Det gör ont, riktigt ont.. </3

Kommentarer
Postat av: Emma

jag älskar dig! <3

2011-05-16 @ 12:06:02
URL: http://jagskabaraa.blogg.se/
Postat av: Vicky

Drop it även om det är tungt! Man måste göra roligare och tråkigare val i livet, och genom dom tråkigare kommer oftast något bra fram. Pepp!!!

2011-05-16 @ 14:16:48
URL: http://softiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0